Alla inlägg under mars 2012

Av Ewa-Mari Trinella - 26 mars 2012 17:19

Hej mamma.

Nu måste din operation vara över och du ligger säkert på uppvaket

och gonar dig. jag hoppas allt har gått bra eller jag förutsätter att det har gått

bra för ingen har ringt om något annat.


Jag sitter på anhörighotellet och skriver just nu. Inget ställe jag vill vara på.

Här är allt hopplöst när det gäller min värk, men om en sån här procedur

skall hända igen blir det ett vanligt hotell.


Jag har i alla fall tagit mig ner till Lunds centrum och handlat nya pärlor

och pärlplattor till dom små. Det var rea på BH så jag köpte två till mig och

ett par jeans.


Jeans.Yahooooooo jag kunde ha en stl mindre än vad jag brukar. Känner mig

riktig vårig. Det var rea på Cubus så jag har inte handlat förså mycket även

om jag handlade mycket.

Det finns en nackdel med Cubos och det är att deras tröjor krymper så jag har handlat

en stl större på till mig och Micke.


Micke Micke Micke. Min underbara man. Vad jag längtar efter dig.

Du gav mig ett förslag att åka hem i morgon kväll och jag vill det.

Är allt bra med mamma efter operationenåker jag hem så jag kan

vila upp min värk.


Innan idag var jag i Lunds Domkyrka. Så förvånad jag blev när jag kom in.

Jag har iof sig inte varit där sen jag var liten. Jätten Finn är INTE en jätte,

men jag pratade lite med honom ändå. Tände ljus och bara njöt av vilan.


 

Ovido - Quiz & Flashcards