Direktlänk till inlägg 19 december 2012

Jävla Avundsjuka

Av Ewa-Mari Trinella - 19 december 2012 04:29

Klockan är 04.29 och jag örjar få panik.

Har inte somnat än och snart kommer taxin flr

att hämta mig. Jag skall på RMS i Simrishamn.

Vörjeb har hållt mig uppe fast jag har tagit

åde en insomningstablett och smärtstillande.

Höger sida hänfer inte med.


Jag ha diskmaskinen igång. Tv.n är på

dören är stängd till sovrummet och ändå så

hör jag Micke snarka,

JAG ÄR SÅ JÄVLA AVUNDSJUK PÅ HONOM!!!!




Jag får antagligen börja med balkonginglasning'för då 

sover men visst gott.

Skit oxå!!!!


Nu skall jag snart ut och ta en kall tvätt. Där ljög jag.

Ljummet vatten och sen skall jag måla mig så jag

kan känna mig lite fräsch.


Sussa gott allesammans och så hoppas jag att ni får

en undcerbar morgon

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ewa-Mari Trinella - 24 augusti 2018 15:03


Igårkväll såg jag ett program om Jimmy Åkesson och han talade om PTSD. Jag kände omedelbart igen mig. Jag känner mig jagad. Känslan är där men jag vet inte riktigt för vad. Jag tycker om människor men har väldigt stor brist på tillit. Jag tycker m...

Av Ewa-Mari Trinella - 11 augusti 2013 04:10

Hej på er alla morgonpigga. Så kan jag ju inte skriva.............då gäller det inte mig.   Hej på er alla Nattrumlare!!!!' ¨Kan inte ni i heller sova. Jag kan inte för min värk från gårdagens strapatser. Jag kan inte för min huvudvärk ...

Av Ewa-Mari Trinella - 9 augusti 2013 18:27

Äntligen har vi kommit upp till torpet som jag har längtat så efter. Hela våren och sommaren har gått åt att längta hit och vad händer när vi kommer upp. HUVUDVÄRK!!!!   Och då menar jag huvudvärk som är huvudvärk. Inte två treo i ett glas-...

Av Ewa-Mari Trinella - 20 juli 2013 22:01

Gud vad jag är trött på denna värken. Jag kan inte vara jag alla gånger. Det är så mycket jag VILL......   Jag Vill: kunna bestämma att jag kan göra något i morgon. kunna säga till barnen "visst kan vi göra det i helge. Vilken bra idé" ...

Av Ewa-Mari Trinella - 6 maj 2013 09:19


En gång i tiden när jag var yngre. Okej då!!! Mycket yngre hade jag en riktig bästis. Hon och jag klickade i alla år för vi var lika galna. Idag pratade jag med henne och jag bara kände att vi klickar fortfarande.   Det gjorde lite ont att hon nu...

Ovido - Quiz & Flashcards