Alla inlägg den 24 augusti 2018

Av Ewa-Mari Trinella - 24 augusti 2018 15:03

Igårkväll såg jag ett program om Jimmy Åkesson och han talade om PTSD. Jag kände omedelbart igen mig. Jag känner mig jagad. Känslan är där men jag vet inte riktigt för vad.
Jag tycker om människor men har väldigt stor brist på tillit.
Jag tycker mig ha skäl till bristen och har en stark önskan att börja våga lita på andra igen.
Jag bestämde mig för att lägga ner Facebook ett tag. Mest för att bli av med stressen jag känner.

För tillfället är jag och Doris i PytteBolandet och bara njuter av tystnad och många långa promenader. T. O. M. Doris njöt för fullt av att vara här inatt. Hennes matskål var tom i morse och det var länge sedan den var det i Ystad.

Ikväll blir det nog ett möte här uppe.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards